МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Протокол

діагностичного обстеження

психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі

 

Дата (строки) проведення: 01.01.2024 р.- 29.02.2024 р.

Мета дослідження: вивчення готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі.

Проблема: виявлення рівня готовності до школи.

Психодіагностичний інструментарій: «Чарівні перетворення».

Групи старшого дошкільного віку: №1, №2.

Кількість дітей: група №1-18 дітей, група №2-15 дітей.

Вік від 5 до 6 років.

14 дівчаток (44%), 19 хлопчиків (56%).

Результати обстеження:

Охоплено діагностичним обстеженням за методикою «Чарівні перетворення» 26 дітей (79%). 7 дітей (21%) не обстежено через довготривалу відсутність та стан здоровя.

Таблиця 1 Кількість дітей старшого дошкільного віку, які відвідують заклад дошкільної освіти №3 «Дзвіночок», охоплених діагностичним дослідженням.

Група

 

Кількість дітей у групі

Кількість обстежених дітей

«Чарівні перетворення»

№1

18

14 (78%)

№2

15

12 (80%)

Всього:

33

26 (79%)


Узагальнені результати діагностики готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі подані у таблиці 2.

Таблиця 2

Група

Методика

«Чарівні перетворення»

№1

Готовність сформована повною мірою – 11 дітей (78,6%)

Готовність достатньо сформована –  1 дитина (7,1%)

Готовність знаходиться в стадії формування – 2 дитини (14,3%)

№2

Готовність сформована повною мірою – 11 дітей (91,7%)

Готовність є умовною – 1 дитина (8,3%)

Загальні результати обстеження

Всього дітей – 33

Обстежено – 26

Не обстежено - 7

Готовність сформована повною мірою – 22 дитини (84,6%)

Готовність достатньо сформована – 1 дитина (3,85%)
Готовність знаходиться в стадії формування – 2 дитини (7,7%)
Готовність є умовною – 1 дитина (3,85%)
Дитина до школи не готова – 0

Висновки   Згідно результатів психодіагностичної роботи по вивченню рівня готовності до школи за методикою «Чарівні перетворення» 22 дитини (84,6%), показали сформований повною мірою рівень шкільної зрілості. У них достатньо розвинуті самостійність, словесна (вербальна) творча уява, що є передумовами до оволодіння навичками навчальної діяльності, зокрема, довільність (уміють чітко, відповідно до вимог, виконати завдання дорослого, довести роботу до кінця). Ці діти вміють наслідувати словесну інструкцію та копіювати зразок, здійснюючи самоконтроль своїх дій і самооцінку результатів роботи; їм притаманна координація рухів і зору (правильна передача форм, чіткість ліній); розвинена моторика (про що говорить якість наведення ліній відповідно до позначених клітинок).

1 дитина (3,85%), показала достатній рівень сформованості готовності до школи. Під час виконання завдання по словесній інструкції було виявлено незначні порушення пропорцій та легкі деформації форми. Іноді забувала про деякі з правил. Характерна нездатність помічати помилки у своїй роботі, швидке виснаження.

 

Дітей з готовністю, що знаходиться у стадії формування, є 2 (7,7%), що говорить про потребу активізації певних розвивальних впливів. Також 1 дитина (3,85%) має умовну готовність до навчання у школі, яка потребує посиленої активізації освітніх впливів у всіх сферах.
         Дітей
з відсутністю готовності до шкільного навчання за методикою «Чарівні перетворення» не виявлено.

Узагальнені результати   засвоєння змісту  програми «Українське дошкілля»

дітьми раннього віку на початок 2023/2024 н.р.(обстежено 22 дитини)

 

Компетентності

ОН «Особистість дитини»

ОН «Дитина в соціумі»

ОН «Дитина в природному довкіллі»

ОН «Дитина у світі мистецтва»

ОН

«Гра дитини»

ОН «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

ОН «Мовлення дитини»

В

3-14%

1-5%

-

1-5%

2-9%

-

-

Д

8-36%

6-27%

2-9%

4-18%

5-23%

8-36%

4-18%

С

7-32%

7-32%

10-45%

8-36%

10-45%

4-18%

9-41%

П

4-18%

8-36%

10-45%

9-41%

5-23%

10-45%

9-41%

Узагальнені результати  засвоєння змісту  програми «Українське дошкілля»

дітьми молодшого дошкільного віку на початок 2023/2024 н.р.(обстежено 25 дітей)

 

Компетентності

ОН «Особистість дитини»

ОН «Дитина в соціумі»

ОН «Дитина в природному довкіллі»

ОН «Дитина у світі мистецтва»

ОН

«Гра дитини»

ОН «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

ОН «Мовлення дитини»

В

2-8%

4-16%

6-24%

2-17%

3-12%

4-16%

4-16%

Д

12-48%

11-44%

10-40%

3-25%

11-44%

10-40%

11-44%

С

8-32%

6-24%

5-20%

3-25%

8-32%

6-24%

5-20%

П

3-12%

4-16%

4-16%

4-33%

3-12%

5-20%

5-20%

Узагальнені результати  засвоєння змісту  програми «Українське дошкілля»

дітьми середнього дошкільного віку на початок 2023/2024 н.р.(обстежено 35 дітей)

 

Компетентності

ОН «Особистість дитини»

ОН «Дитина в соціумі»

ОН «Дитина в природному довкіллі»

ОН «Дитина у світі мистецтва»

ОН

«Гра дитини»

ОН «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

ОН «Мовлення дитини»

В

4-11%

-

-

-

3-9%

-

-

Д

16-46%

15-43%

14-40%

14-40%

16-46%

18-51%

13-37%

С

13-37%

17-49%

18-51%

18-51%

15-43%

15-43%

18-51%

П

2-6%

3-9%

3-9%

3-9%

1-3%

2-6%

4-11%

Узагальнена результативність рівня засвоєння змісту програми «Українське дошкілля» дітьми старшого дошкільного віку на початок 2023/2024 н.р. (за кваліметричним підходом) 1 етап

Фізичний розвиток й здоров’я дитини

Соціальний розвиток

Природничо-екологічний розвиток

Предметно-практична діяльність та художньо-продуктивна

Ігрова діяльність

Сенсорно-пізнавальний розвиток

Мовленнєвий розвиток

В 6-23%

Д 11-42%

С 9-35%

В 8-31%

Д 13-50%

С 3-12%

П 2-8%

В 8-31%

Д 12-46%

С-6-23%

В 7-27%

Д 12-46%

С 7-27%

 

В 7-27%

Д 13-50%

С 5-19%

П 1-4%

 

В 4-23%

Д 13-50%

С 7-19%

П 2-8%

В 1-4%

Д 12-46%

С 9-435%

П 4-23%

 

 

Показники виконання дітьми основних рухів на початок 2023/2024 н.р.

Вікова група

Біг 10 м

Біг 20 м

Стрибок у довжину з місця

Стрибок у довжину з розбігу

Метання мішечків з піском

Молодший дошкільний вік

18д.

В.р. – 3-17%

С.р. – 14-78%

Р.Нс. – 1-5%

 

19д.

В.р. – 3-16%

С.р. – 5-26%

Р.Нс. – 11-58%

 

19д.

В.р. – 9-47%

С.р. – 4-21%

Р.Нс. – 6-32%

Середній дошкільний вік

19д.

В.р. – 10-53%

С.р. – 5-26%

Р.Нс. – 4-21%

17д.

В.р. – 5-29%

С.р. – 7-41%

Р.Нс. – 5-29%

21д.

В.р. – 8-38%

С.р. – 9-43%

Р.Нс. – 4-19%

 

21д.

В.р. – 10-48%

С.р. – 7-33%

Р.Нс. – 4-19%

Старший дошкільний вік

21д.

В.р. – 8-38%

С.р. – 8-38%

Р.Нс. – 5-24%

25д.

В.р. – 7-28%

С.р. – 13-52%

Р.Нс. – 5-20%

27д.

В.р. – 12-44%

С.р. – 7-26%

Р.Нс. – 8-30%

25д.

В.р. – 12-48%

С.р. – 7-28%

Р.Нс. –  6-24%

21д.

В.р. – 12-57%

С.р. – 5-24%

Р.Нс. – 4-19%

Всього: 102д.

Основна гр.: 95д.

Підготовча гр.:7д.

Спец.гр.:0

 58 д.

В.р.-21-36%

С.р.-27-47%

Р.Нс.-10-17%

42 д.

В.р.-12-28%

С.р.-20-48%

Р.Нс.-10-24%

67д.

В.р.-23-34%

С.р.-21-31%

Р.Нс.-23-35%

25д.

В.р.-12-48%

С.р.-7-28%

Р.Нс.-6-24%

61д.

В.р.-31-51%

С.р.-16-26%

Р.Нс.-14-23%

Інформація про якість надання логопедичної допомоги у 2022/2023 н.р.

 

Кількість дітей 
охоплених 
логопедичною 
допомогою

Вікова категорія/

кількість дітей

Кількість та % дітей, яким виправлено мовні порушення (за мовними картками з підписами батьків)

Вікова 
категорія

38

середній  дошкільний вік -3 

старший дошкільний вік - 26 

перший клас -9 

29 (76,3%) 

старший дошкільний 
вік -21 

перший клас - 8