ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ

НАШ ДЕВІЗ: Здоров'я! Розвиток! Добро!

НАША СТРАТЕГІЯ: 

Досягнення позитивної динаміки якості підготовки здобувачів дошкільної освіти шляхом забезпечення відповідності освітньої діяльності вимогам державного стандарту та суспільному замовленню, а також забезпечення реалізації права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

 

НАШІ ЗАВДАННЯ:

  • розроблення і затвердження освітньої програми відповідно до Базового компонента дошкільної освіти;
  • посилення кадрового потенціалу закладу;
  • забезпечення необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;
  • організація інформаційного менеджменту, у тому числі збір, аналіз і використання відповідної інформації для ефективного управління освітнім процесом;
  • запровадження системи опитування як інструменту для зворотного зв'язку із замовниками освітніх послуг;
  • забезпечення публічності інформації про діяльність закладу;
  • здійснення самооцінки якості освіти й освітньої діяльності як основи для зовнішнього забезпечення якості;
  • створення ефективної системи та механізмів забезпечення академічної доброчесності.

НАШІ ПРИНЦИПИ:

  • Забезпечення комфортних і безпечних умов виховання, навчання та праці. 
  • Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації.
  • Формування інклюзивного, розвивального  та мотивуючого освітнього простору.
  • Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
  • Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.
  • Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу.
  • Організація особистісно орієнтованої педагогічної діяльності, що сприяє набуттю дітьми соціального досвіду, формування емоційного інтелекту.
  • Навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.
  • Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання.
  • Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.
  • Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань.
  • Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм.
  • Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостейдля професійного розвитку педагогічних працівників.
  • Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою.
  • Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності. 

РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSerSD3gV3MhJ0pp2e6ErsXdX

https://mail.google.com/mail/u/1/?tab=wm&ogbl#inbox?projector=1