Палички активностей
На паличках від морозива намалюйте або напишіть прості активні завдання. Наприклад:
- покажи пташку, собаку, монстрика, ведмедя, паротяг, маму тощо;
- удай, ніби їдеш у машині;
- доторкнись до чогось блакитного, круглого, більшого за тебе, м'якого і т.ін.;
- плесни в долоні тричі голосно, двічі тихенько, дуже швидко і т.ін.;
проспівай звук "а-а-а", "о-о-о", "у-у-у";
- сядь навпочіпки, а потім підстрибни.
Зав'яжіть палички в пучок або складіть у коробочку. Застосовуйте їх, коли потрібно зробити ігрову паузу, привернути увагу певної дитини. Поповнюйте колекцію паличок тими активностями, які тішать дітей і гарантовано "включають" їх у заняття.
за матеріалами ж.Музичний керівник №9, 2021
![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=284x1024:format=jpg/path/sf4be17f334b4a8a4/image/i27d7be26a75bc487/version/1632911091/image.jpg)
Зірочки
Коли здійнявся галас і діти Вас не чують, покажіть на стелю й вигукніть: "Дивіться, згори падають зірочки!" покажіть руками, як вони падають, а ви їх ловите. Закличте дітей: "Хапайте зірочки в долоні! Ой ні, зірочок занадто багато! Ловіть їх ротиками (покажіть)!Міцно-міцно затисніть кулачки й закрийте ротики, щоб зірочки не вилетіли! Тримайте так, поки не сядемо на стільчики". Поки діти сідатимуть на стільчики або підлогу, вони трохи заспокояться. Можна буде "скласти зірочки в кишеньки" й відкрити ротики.
за матеріалами ж.Музичний керівник №9, 2021
![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/sf4be17f334b4a8a4/image/ia07fd37a1246bbce/version/1632911091/image.jpg)
Кошеня
Запропонуйте дітям пограти з кошеням. Розчепірте пальці на правій руці, нехай діти зроблять те саме. а друга рука - це грайливе кошеня. Промовляйте віршик й показуйте дітям, як кошеня на кожне слово кусає по черзі пальці лівої руки - нехай діти повторюють. На слові "Киш!" плескайте в долоні.
Моє кошеня мене раптом вкусило.
Воно собі думає - мишку вхопило.
Ану, відпусти мене! Ай! Не кусай!
Он іграшка-мишка - із нею пограй.
Киш!
за матеріалами ж.Музичний керівник №9, 2021
Хто чує?
Промовте: "Плесніть у долоні один раз, хто мене чує". кілька дітей плеснуть - це приверне увагу решти. Ведіть далі: "Плесніть у долоні двічі, хто мене чує".Плесків стане більше. Промовте ще раз: "Плесніть у долоні тричі, хто мене чує!" Наімовірніше, плеснуть усі діти, тож можна перейти до активностей, яку ви запланували.
за матеріалами ж.Музичний керівник №9, 2021
![](https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=153x1024:format=jpg/path/sf4be17f334b4a8a4/image/i77543c0c9218e3e1/version/1632911091/image.jpg)
Жаба
Станьте або сядьте кружка і запропонуйте дітям гру: "Я зараз дуже голосно скажу одне слово, а ви його по черзі повторите все тихіше і тихіше. Отже, увага.... Жаба!" Імовірно, діти дружно засміються - дозвольте їм це, але зовсім недовго. Голосно повторіть слово, нехай дитина поруч із вами промовить його трохи тихіше, друга дитина - ще тихіше, і так далі. Коли коло завершиться, розпочніть знову. Лише цього разу промовте слово дуже тихо, а діти нехай промовляють усе голосніше й голосніше. після цієї гри увага дітей буде зібранішою, тож зможете перейти до наступної активності.
за матеріалами ж.Музичний керівник №9, 2021
Кулачки - коліна - пальці
Коротко опишіть дітям правила гри: "Ану, хто знає, як називаються різні частини тіла? Зараз я промовлю "Кулачки!" - а ви стискайте кулачки й піднімайте їх над головою (покажіть, а діти нехай повторять). Потям я скажу "Коліна!" - обхопіть свої колінки (покажіть). А коли я скажу "Пальці!" - знов підніміть руки над головою й махайте пальчиками (покажіть). Починаємо!" Вигукуйте слова по черзі у помірному темпі, щоб діти встигали реагувати. Потім увімкніть бадьору музику і проведіть гру ще раз у швидшому темпі. Під кінець гру можна ускладнити несподіванкою - двічі-тричі назвати інші частини тіла, як-от: голова, животик, тощо. Відтак одразу завершити, поки діти не втомилися.
за матеріалами ж.Музичний керівник №9, 2021